UPLOAD, SHARE, PRESERVE MUGEN FOR ETERNITY!
a missing category? request it here.

Downloads: AstaRKN Update By Khires

AstaRKN Update By Khires

Uploaded by
KHiRes
New Challenger
21st February 2020
Author Author TutorialRKN!?
File Size File Size 46.70 MB
Views Views 2,113
Downloads Downloads 512
Last Reupload Last Reupload Never
Facebook Twitter
Google Plus Reddit
Email This
+ Download
Bom Hoje Venho Trazer a Voces uma Nova Update da 1º Versão do AstaRKN,Alias Falando nisso no Titulo do Author esta (!?) porque essa versao do RKN é muito Parecida com a do Antigo TrafalgarLawzz alem de no Arquivo .Def conter a informação "Author:TrafalgarLawzz" por isso nao sei dizer se ele fez do 0 ou se Somente Fez um Sprite Swap,mas isso nao vem ao caso nessa atualizaçao adicionei algumas coisas como descrito na Lista abaixo,agora falando dos novos supers o SUPER2 esta 70% Completo porque ainda pretendo adicionar mais sprites ao Finral e Vanessa que no momento só ficam parados na animação e também falta os portais do Finral pois até no atual momento o asta fica se teleportando do nada mas eu preciso de uma base como sou um pouco inexperiente na criação de sprites não consigo ainda criar do 0 os sprites preciso de uma base para seguir,a Black Form eu pretendo começar a fazer os sprites que faltam pois não achei nenhum sprite sheet com exceção das demostrações do Hatsu entao eu vou ter que adaptar os sprites do char na black form eu adicionar tudo que puder na black form Asas,Chifre,O Black Divider,A 3º Espada do Asta(Demon Destroyer) que inclusive ja esta pronta junto com uma nova versão da Demon's Dweller,Link do Mediafire pra quem esta com problemas pra baixar por aqui https://www.mediafire.com/file/yjzqv0e0gos1vg8/Asta%28Update_by_Khires%29.rar/file

https://youtu.be/CBnjtJT6TbY Thanks Darkblood for the vídeo

ATENÇÃO de modo algum esse char é 100% meu, eu só o atualizei com coisas que eu sentia falta de outras versoes ou coisas que eu queria que um char do asta tivesse não tenho a intenção de usar o trabalho dos outros dizendo que é meu ,todos os creditos dos sprites base,coders, e autores estaram mais abaixo no post e claro se for usar esse char ou os sprites contidos nele dê os devidos creditos,Caso algum dos autores nao queira que seus sprites,codes ou até o char base sejm usados nesta postagem só me avisar que eu apago o post

Adicionado Nova Stand Pose(Ainda estou em duvida se tento Fazer um Sprite Sheet com esses novos sprites como Base so que isso atrasaria a demon Form e Levaria bastante tempo)
Adicionado Nova Animação de Vitoria
Adicionado Nova Animação de Derrota(No estilo da Cena "Save Finral" so que com o Asta)
Adicionado Nova Intro
Adicionados Novos Sprites
Adicionado Novos Audios
Adicionado Novos 2 Supers,1 Novo Ultimate e 1 Novo,Porém,Velho(hehehe) Especial
Super1: Anti-Mahou:Mizu Junin Katto(Asta X Noelle Attack)
Super2: Kukan Mahou:Anchimajikku Ningyou no Kogeki(Asta X Vanessa X Finral Combo Attack)
ULTIMATE:Black Meteorite(Mais Fiel ao Anime)
Special 7: Shokubutsu Kaifuku Maho Himeyu no Hanagoromo(A Magia de Cura da Mimosa)
Adicionado Cena de Tranformação da Demon Form(Por enquanto só um "trailer" enquanto estou Adaptando os Sprites e fazendo Outros

-----------------------------------------------------------------------------------------------------English Translate-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hello, today I come to bring a new update of the 1st version of AstaRKN, about the author's title, which is like (!?) Because this version of RKN is very similar to the one of TrafalgarLawzz besides the .Def file that contains the information "Author: TrafalgarLawzz ", so I can't say if he did 100% of the char or if he only did a Sprite Swap, additions in the list below, now talking about the new supers, SUPER2 is 70% complete because I still intend to add more sprites to Finral and Vanessa, who still do not move in the animation and the Finral portals are absent, which ends up resulting in the asta being teleporting out of nowhere in the current animation, but I need a base, as I am a little inexperienced in creating sprites I still cannot create sprites from 0, I need a base to follow, About The Black Form I intend to start making the missing sprites, because I didn't find any sprite sheets, except for Hatsu's demonstrations, so I will have to adapt the sprites of the normal char in black form, The 3rd Sword of Asta (Demon Destroyer Sword) and a new version of Demon's Dweller Sword are ready

ATTENTION this character is not 100% mine, I just updated it with things that I missed from other versions or things that I wanted a character to have. I do not intend to appropriate the work of others, all the credits of the base sprites, encoders and authors will be further down in the post and, of course, if you use this character or the sprites contained in it, provide the due credits, if any of the authors do not want to that your sprites or codes are used in this post, let me know that I delete the post

Added a new Stand Pose (I'm still in doubt if I try to make a Sprite Sheet with these new sprites as a Base, but this postpones the Demonic Form and takes a long time)
New Victory animation added
Added new defeat animation (in the style of the "Save Finral" scene but with Asta)
Added New Intro
New sprites added
Added new audios
Added 2 new Supers, 1 New Ultimate and 1 New, but Old (hehehe) Special
Super1: Anti-Mahou: Mizu Junin Katto (attack by Asta X Noelle)
Super2: Kukan Mahou: Anchimajikku Ningyou no Kogeki (Asta X Vanessa X Finral Combo Attack)
ULTIMATE: Black Meteorite (more faithful to the anime)
Special 7: Shokubutsu Kaifuku Maho Himeyu no Hanagoromo (Mimosa Healing Magic)
Added demonic transformation scene (for now, just a "trailer" while I'm adapting Sprites and making Others

the above text was translated with the google translator, there may be errors in the sentences or meaningless sentences

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
New Commands/Novos Comandos
SUPER1:x
SUPER2:y
ULTIMATE:z
MIMOSA HEALING:down,a
BLACK FORM:down,s
os outros controles não mudaram/the others commands not changed
-----------------------------------------------------------------------------------------------------CREDITOS-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AlessadroValderama:https://www.deviantart.com/valderramaworkout
Hatsu95:https://www.deviantart.com/hatsu95/art/Asta-black-clover-sprites-jus-827788437
Entah99:https://www.youtube.com/channel/UCUZqTBwHG7hEJQXqGdNhenA
TutorialRKN:https://www.youtube.com/channel/UCsGOEtKI65z3nEOHQ9O85Tw
Prodiju:https://www.deviantart.com/prodijiu/art/Asta-JUS-Testing-786750453
Thahn Phe:https://www.youtube.com/channel/UCnv2FBh7SeKauAUKU5mNJ2Q
Rivelio:https://www.youtube.com/channel/UC6wDDEcB-Vhk5YF16c7FGVg
TrafalgarLawzz: Não achei mais o canal dele
Metadata
Player Information
Advanced Metadata
Move List Move List NEW!

Tags

Images

• AstaRKN Update By Khires

Similar Files

Name Category Date Author
Law update 2 Street Fighter X Tekken ✨ 14th October 2019 Rin & Bat (and me)
HSU HAO (UPDATE) Mortal Kombat 16th August 2018 RU Design
Jotaro Part 4(edited By K... Jump Pocket 26th July 2018 ShadowMercer (Edit by Lau...
Mu JUS Update Jump Pocket 12th May 2017 Shadow Mercer
Dio JUS Update Jump Pocket 12th May 2017 Shadow Mercer
Han(update) Other Fighters 26th August 2016 mahmut
Mr. Guy update 2 Amateur and Child Art 26th March 2013 penguin53

Comments

Zesty Boi
Lurker
9th March 2020 at 23:14
ahh i see, thats pretty nice
KHiRes
New Challenger
9th March 2020 at 13:45
@Zesty Boi this would be a timer, the char could only transform again when the effect was gone
KHiRes
New Challenger
9th March 2020 at 13:44
@Zesty Boi Thanks, it's actually an incomplete feature yet, it will have use in the future or not heheheh
Zesty Boi
Lurker
9th March 2020 at 05:23
I do have a question tho, are the yellow traces he leaves behind when he moves intentional?
Zesty Boi
Lurker
9th March 2020 at 05:04
this full release is beautiful
KHiRes
New Challenger
8th March 2020 at 19:52
@darkblood thanks
darkblood
New Challenger
8th March 2020 at 19:50
https://www.youtube.com/watch?v=kMFQ0MVNc7s
I GOT YOU BRO
@KHiRes
darkblood
New Challenger
8th March 2020 at 17:49
awesome @KHiRes I got you my bro
KHiRes
New Challenger
8th March 2020 at 17:43
@darkblood if you want make a video you can bro
KHiRes
New Challenger
8th March 2020 at 17:40
https://youtu.be/5S34eCeGuqM ta ai galera nao postarei aqui hoje pelo evento de fim de semana mas amanha ja sai aki alias @darkblood se voce quiser fazer um video eu autorizo só deixar
darkblood
New Challenger
8th March 2020 at 17:28
95%
SO CLOSE
soulsell12
New Challenger
7th March 2020 at 03:23
nice
Zesty Boi
Lurker
7th March 2020 at 02:03
@KHiRes my body is ready
KHiRes
New Challenger
7th March 2020 at 01:48
@Zesty Boi don't worry, the black form is already 95% ready soon will be available,has a little spoiler on my avatar hehehe
Zesty Boi
Lurker
7th March 2020 at 01:30
plz lmk when u complete the black form, this is my favorite asta on the site rn
McCune_33
2nd March 2020 at 23:27
pretty fun character
soulsell12
New Challenger
26th February 2020 at 01:38
nice
hatsu953
Lurker
24th February 2020 at 19:39
nice
Annonymous207
Lurker
24th February 2020 at 13:37
se quiser ajuda nos sprites eu posso ajudar aqui meu discord :+=Hiro Mind=+#5277
rujmen27
Lurker
24th February 2020 at 07:43
that nice char
CaptainMega
Lurker
23rd February 2020 at 15:53
Nice
KHiRes
New Challenger
23rd February 2020 at 15:14
@Windows95 I intend to do both, but it depends on the 1st Black Form @sunsun230644 Maybe I'll do it when they have better sprites for yuno
Windows95
Lurker
22nd February 2020 at 17:54
probably needs some sprite work done so demon form is shown and maybe make an ultimate for black divider, or make it a transformation
Seras·Victoria
New Challenger
22nd February 2020 at 10:11
I like him very much
FusionCJ
Lurker
22nd February 2020 at 06:06
nmrl mto bom, curti pakas
sunsun230644
Lurker
22nd February 2020 at 05:16
Don't forget Yuno
blackcat271010
Lurker
22nd February 2020 at 00:57
Very cool
KHiRes
New Challenger
21st February 2020 at 23:48
@shadon555 enviei o pedido de amizade la só me mandar mensagem
shadon555
Lurker
21st February 2020 at 23:33
Entra em contato comigo no discord que eu te mando
Azlan#6425
shadon555
Lurker
21st February 2020 at 23:32
Mano eu mandei uma folha editada pra criar a transfom do asta pro darkblond
KHiRes
New Challenger
21st February 2020 at 23:01
Obrigado Pelo Apoio Galera a Demon Form não deve demorar dependendo do tempo que eu tiver pra faze-la
Thanks for the support guys, the demon form shouldn't take long depending on how much time I have to do it
WillSanders
Lurker
21st February 2020 at 22:46
Ficou muito bom! Ansioso pela versão completa!
KHiRes
New Challenger
21st February 2020 at 22:29
@darkblood Thanks Bro
housemd181
Lurker
21st February 2020 at 22:19
One of the best
darkblood
New Challenger
21st February 2020 at 22:19

Daiko_saiyajin